Tekijä websitebuilder
•
04 Mar, 2020
Ristinummen taloyhtiössä on Smart postiautomaatti, joka on tarkoitettu kiinteistössä asuvien asukkaiden käyttöön. Tämän vuoden puolella on tullut muutamia ilmoituksia siitä, etteivät paketit ole ohjautuneet automaattiin vaikka on valinnut tavaraa tilatessa ko. automaatin. Selvitin asiaa Postin kanssa ja he eivät tienneet yksittäisen tapauksen kohdalla mikä oli mennyt pieleen. Pyysivät kuitenkin ohjeistamaan, etteivät postiennakolla tilatut tavarat tule automaattiin eivätkä yli 60 x 59 x 36 cm suuruiset paketit. Posti kertoi myös, että automaatti on vilkkaassa käytössä ja jos se on täynnä, paketti ohjautuu toiseen automaattiin tai Postin pisteeseen. Jos kuitenkin jostain muusta kuin yllämainituista syistä paketti ohjautuu valinnasta huolimatta Postin toiseen pisteeseen, ole yhteydessä Postin asiakaspalveluun, puh 0600-943 20.